Yegino Annelerim bugün 40+1 haftalık olduk kızımla ve hiç ağrımız sancımız yok hala 😕 suni sancı verilecek. Dualarınızı esirgemeyin olur mu? 🙏 İnşallah en kısa zamanda çok mutlu bir doğum hikayesiyle dönerim aranıza 🤗
Zeynepburak Benimde öyle malesef hiçbir belirti yok önümüzdeki pazartesi banada suni sancı werilecek rabbim bir awazda kurtarsın insalllah hepimizi
Yegino 3 cm açıklık, %40 silinme ve yumuşama varmış suni de verildi yarım saat oldu sancı hala yok 🤷♀️ kolay bir doğum olur mu ki😥 ilk doğumhaneye aldılar bi doğum varken gözüm korktu ama 😥
Linatosun Yegino Korkma Allah'ın izniyle sende atlatacaksin bizde atlatacaz çok zorda kalırsan herkese söyledim.sanada soyliyim epidural iste prenses doğum yap kardesim
Real Yegino sakın korkmayın o sancı sayesinde acilmaniz ilerleyecek geç olsun güç olmasın. 24 saat sancı çektim .7 dakikada ikinci ikinmada doğum yaptım.cok şükür doğumla ilgili hiç bi sıkıntı yaşamadım.