Meryemabf
Merhaba kızlar bundan 17 ay önce bir normal doğumla karşınızdaydım gene hikayemi yazmıştım şimdi tekrar karşınızdayım 30 eylül de kontrol vardı ertesi gün yatacağımı düşünüyordum gerçekten öyle oldu yarın gel yatıralım dedi doktorum ve dün sabah yatış yaptık açılmam 7 cm olmuş 10 gündür çektiğim sırt ağrıları meğer sancıymış bebek zaten 1 aydan fazladır doğum pozisyonu almıştı ta ki o ana kadar aynı hastane aynı doktor ve aynı odaya yattm suni sancı çok az verildi ve o an bebek ters döndü (kızımda böyle birşey olmamıştı) iki doktor iki ebe beraber baktılar ki doktoruma çok fazlaca güvenirim yanında gelen doktor da öyle ikiside normal doğumcu kesin sezeryan dediler kordon sarkabilir çok riskli açılmayla o yüzden evde bekletmedim dedi doktorum ben ağlamaya başladım sezeryan istemiyorum o zaman Afrayla ilgilenemem diye ağlıyorum (kızım) birşey olmaz çok güzel olcak küçücük kesicem dedi ve sonra ameliyathaneye indik spinal oldum bebeği çıkartırken ben hissettim ama birşey olmadı öncedende normal yaptığım için onda herşeyi hissetmiş biri olarak etkilemedi ama çok zor şuan normalde zaten yaralarım çok geç iyileşir bu da şuan sızım sızım sızlıyor çıkınca da ayrı ağladım canımın acısından hamilelerden ricam bana çok dua edin bir an önce toparlanayım şu hastaneden evimize gidelim hem kızıma hem oğluma yetebileyim 😓 he bir de normal doğumun gözünü seveyim 🙄😂 ( sizlerinde hakkında hayırlısı olsun kimsenin sizi korkutmasına izin vermeyin her bünye farklı benimki sezeryandan çok etkilendi normal çok daha güzeldi) 38+4 de 3060 gr 50 cm doğduk benim çocuklar çok büyük doğmuyor kızımda 2570 kg 50 cm doğmuştu ☺️ Sizlere de hayırlı doğumlar diliyorum Rabbim hepinizi bir avazda kurtarsın
Ebru0156
Rabbim hızlı bir şekilde iyilesmeni nasip etsin canim hayirli ugurlu olsun bebisinde :)
Meryemabf
Ebru0156 Allah razı olsun ☺️
Bahargulu
Rabbim yardim etsin insllh sifa versin sana
Meryemabf
Bahargulu Amin canım sağol ☺️