Aysegulkaymakci 2 oğlum var zamanında yendi o paralar altınlar çünkü ihtiyaç vardı ev kredisi ödüyorduk ilkinde hatta kombi falan almıştık yine kuzuma yaradı soğuk görmedi
Ama şimdi şükür iyi durumumuz bende biriktirip kenara atıyordum ama bi şekilde eşime lazım oluyordu iş için araba yükseltti (çocuklar İçin klimalı araba aldı vs gibi düşünceler) baktım bunun sonu yok
Gittim bireysel emeklilik açtırdım kendi adıma eşim bozuldu ilkten ama razı ettim
Oğullarımın eğitim masrafı olur benim zaten emekliliğim olacak 10 sene olunca çekicem o zamana da büyük oğlum liseden çıkmış olacak her türlü işimizi görür
Altın para vs evde tutmak zor bu zamanda