Guldenece_2525 canım ben aynısını yaşadım, benim hem kendi sağ böbreğimde, hemde oğlumun sağ böbreğinde genişleme oldugu çıktı. 2 hafta sonra yeniden gittim. Normale dönmüş bir haldeydi. Kesinlikle telaş yapma. Ben çok korkmuştum çok aglamıştım ama korkulacak bir durum değil. Bebek anne karnındayken hergün bir yeri büyüyor, ondan kaynaklanıyormuş. Takibi bırakma yeterli