Esra_ss Göbek deliğinin sağında ve solunda ağrım var lavaboya gittim ama geçmedi hafifler gibi oluyor snra yine başlıyor. Belimde yada kasıklarım da olmadığı için doğum sancısı gibi gelmedi. Acile falan gitmeli miyin?