Deniz_ Selam kızlar 14 haftalık hamileyim sırtım çok ağrıyor kasıklarımda var batma gibi bi ağrı sizce normalmidir sizde de oldu mu lütfen cevap verin :(
latrodectus Deniz_ benim de o haftalarda belim ve sirtim cok agriyodu 17 18 den sonra gecti. hormonlardan kaynakli oluyo demisti doktorum
Deniz_ latrodectus çok sağolun içim bi nebze olsa rahatladı peki kasıklarınıza aniden batma gibi biley oluyomuydu ama geçiyo hemen bi önceki hamileliğim düşükle sonuçladın o yüzden korktum
_elsm_ Bende 13 e girdim benimde aynı şikayetlerim oldu doktoruö dün rahim uzunluğuma baktı bir sıkıntı olmadığını söyledi rahim büyüdüğü için mi böyle oluyor bilemedim
Yaseminali Bende 13 e girdim geceleri bel ağrısından uyuyamiyorum doktora sordum ilişkiye giriyormusun dedi yok dedim bana fitil yazdı tabi kullanmıyorum
Deniz_ Yaseminali çok sağol canım bizde ilişki oldu ondan sonra böyle oldu ondan da kaynaklı olabilir mi yada normal midir