Tgbadel canım doğurmadım ama şunu söyleyim korkuları kendimiz kabullendiriyoruz. Son ana gelmişsin uzun zorlu süreç geçmiş. Evladına kavuşacaksın buna odaklan. Hayatta hiç canımız yanmıyor değil acıyı gözünde büyütme. Şöyle düşün doğal doğurma olayı tüm memelilere verilmiş bir mucize. Yani çok aşırı bişe olmayacak olan da bebeğini kucağına alınca geçecek. Kedicikler bile tek başına kıvrıla kıvrıla doğuruyor kalkıyor yürüyor. Yapmayacak bişe yok kendine güven iyi düşün serbest bırak kendini