Amniyosentez 27+5 teyim mide bulantım fsşsn yoktu falat bu gece mide bulantısı terlemeyle uyandım istifar ettim . Erken doğum belitisi falan olabilirmi??
Betuel11 Amniyosentez hormonal bişey sanırım 38. haftada bendede bi kaç kez oldu ansızın bulantı ter atıyordum almanyada yaşıyorum ve burası soğuk :) ama istifra olmadı ve 39. haftadayım hala doğurmadım erken doğum belirtisi diyemeyeceğim :)