Meral1453 Bugün hep ağrım vardı saat 10 gibi suyum gwldi ebe duşumu aldım ebe açıklığa baktı 3cm o tuşe ne kadar ağrıtıyor ya çok zor dayanıyorum şimdi doğumhanedeyim henüz suni vermediler birazdan açıklığa bakacak dua edin kızlar sabaha bitsin 🙏🙏
Semaaonursnmz Meral1453 ayy rabbim yardımcın olsun kuzum bi avazda kurtulursun aslında tuşe çok zor ve acıtan bi şey değil yapan ebeye bağlı canım ya
Ssemir benimde Sabah nişanım geldi 2 cm açıklığım vardı sancın şiddetlenince ve sıklaşınca ara dedi doktorum sanırım şiddetlenmeye başladı ama anlayamıyorum biraz daha beklemem lazım sanırım 😕 allah yardımcımız olsuun🤲🏻