Melekhazal benim sürekli var 14+5 haftayim 3 haftadir var tansiyonum hep düşük ama ense ağrısı hic gecmiyor. Cok asiri dusuk de degil nedir bu bas agrisi anlamadim. Tanidigim butun gebeler ayni seyden sikayet ediyor. Bir oglum var 2. Gebeliğim vallahi boyle bişey yasamadim