Dorukhan-annesi vajinal istiyorum evet epiduralsız falan hatta müthiş bir cesaret var üzerimde 😅 çok sıkışır dayanamayacak hale gelirsem fitil gibi bişey varmış ağrı kesici onu belki tercih edebilirim. korkmayın ciddi anlamda korkulcak bişey yok alttan muayenede diri diri kesmiyorlar sonuçta çok az bir acı oluyor elinize bişey batar ya anlık bişey muayene boyunca acı hissetmiyorsunuz ayrıca kanama falan olmadı bende. sezeryanda tercih meselesi onuda seçebilirsiniz tabiki herkes normal doğurmalı diye bir kural yok sonuçta hastaneler her ikisinide sunuyor siz hangisinde psikolojik olarak rahat edicekseniz onu tercih etmeniz gayet normal. 😊