yarim33 ekmegi kes diycem ama ekmeksizde olmuyor😄 ben ilk oglumda 63 kiloyla hamile kaldm 85 de dogurdum tam 22 kilo almishdm vermesi kolay ama dogumda zorlanirsin derlerdi, bide 90 falan olsaydm sezaryan olurdum her halde, drum zorlanicaksn gibi diyordu