Mrsd bizde başta büyüyen beşik takım bakıyorduk ama inceledikçe fikir değiştirdik. odasına montessori takım yaptık, genelde onu önerdi deneyimli ebeveynler. Yatak odamızada 70x130 asansörlü beşik aldık. Ben 6 ay odamda yatırmayı planlıyorum. Sonra montessori de içimiz rahat etmezse beşiğini odasına taşıyıp 1 yaşına kadar beşiğinde yatıracağız. 1 yaşından sonra zaten bağlasan beşiklerde yatmıyorlarmış. O noktada montessoriye geçeceğiz.