Sermec Merhaba hanımlar ben 14 haftalık hamıleyım 10. Haftama kadar kusma bulantı bır cok belırtım vardı 11 de sadece bel agrısı kuyruk sokumu agrısı vardı ve cok hafıf göğüs hassasiyeti 11. Haftadan sonra bütün belırtıler gıttı sankı hamıle degıldım ne bel agrısı ne kasık agrısı ne göğüs hassasiyeti zaten bulantım 10. Haftada bitmişti bugun göğüs hassasiyeti tekrardan başladı bel agrıları tekrardan geldı daha önce bir düşüğüm olmuştu onda belırtım azalmıştı yıne korktum acaba kaybettim de ben mı farketmiyorum dıye ama cok şükür o belırtıler bugun tekrardan başladı o yuzden siz de benım gıbı evham yapmayın belırtım yok bır sey mı oldu diye cunku benım 3 haftadır hiç belırtım yoktu bugun tekrardan başladı 🙏🥰🙂
Gamze0144 Sermec Rabbim ayni aciyi bi daha yasatmasin tatlim.bu annelik nasıl biseydir yaa bu ağrılara belirtilere sükürler olsun😍 tek bebisimizi sağ salim alalim da kucagimiza😊😍insallah sağ salim tamamlarsin hamileligini☺️
Ask_H Sermec canım bende 8+3 ve o güzel günleri sabırsızlıkla bekliyrm çünkü midem çok kötü arada kasık karın ağrısı gögüs ağrısı böyle halsizliğim çok
Sermec Gamze0144 Amin inşallah canım insan mıdem bulanıyor oran buram agrıyor dıye mutlu olur mu oluyorsun işte ilk zamanlar kustugum zaman o kadar mutlu oluyordum kı annelik böyle bir şey işte 🙏🥰❤️
Gamze0144 Sermec Rabbim kimsenin sevincini kursatinda birakmasin bebisinle bir ömür hayirli ömürleriniz olsun insallah😍
Sermec Ask_H gecer inşallah canım aslında ben gecemyınce seviniyorum gecen tek seyde mutlu oldugum kusmalar ve bulantılarım artık yok ama göğüs hassasiyeti arada bir bel agrısı falan olunca mutlu oluyorum 🙂
Sermec Gamze0144 Amin inşallah rabbım hepimize saglıklı bir sekilde evladımızı kucagımıza almayı nasıp eder inşallah 🙏 🙂