Morkelebek01 Beyzaercan ben 13.hafta da öğrendim yüzde seksen beş erkek dedi doktorum 15.hafta da yüzde doksan erkek dedi 20.de yüzde yüz netleşti . Erkek bekliyoruz 🤗
Cinmelikee Beyzaercan bende 16+4 te öğrendim daha önce kordon vesaire göstermedi ama 20. Haftada net olur diyor doktorlar
Edaa3595 17. Haftada cinsiyet kız dedi 22. Haftada cinsiyetimiz değişmez artık dedi nasipse kızımız olcak 🙏🏻
Beyzaercan Bende 13 haftalık olucam haftaya merak ediyorum ya bide en son 8 haftalıkken gttim şuan daha çok meraklıyım.
Gigi89 Ben 12 ve 14 te gittim yüksek ihtimal kız olabilir ama kesin konuşmayayım çıkıntı yok dedi. 16+3 te gittim erkek dedii 😂 heralde değişmez artık çıkıntı gördüğüne göre. Net 16 ve sonrasında oluşuyormuş.
Bayrakoglu69 Beyzaercan 12. Haftada öğrendik doktorumuz %90 erkek dedi hatta pipisini bile gösterdi 😇 Verdiği ultrason kağıdında bile belli oluyor 😇