Bidamla Merhaba 36 haftalik oldum. Bugun agrilarim artti. Sag kalcamda var. Oturup kalkarken once bi duzelemiyorum yavas yavas aciliyorum anca yuruyorum. Belimde de agri var.sizlama gibi. Sag kasigimda da sizlama gibi batma gibi seyler hissediyorum. Bu sanci mi ne anlayamadim. Bikac gundurde temizlik yapiyoruz acaba ondan mi
Erkekli Bidamla 36 +3 üm benimde bel, bacak ve kollarımda ağrı oluyor oturup kalkarken zorlanıyorum bende temizlik yapıyorum iki üç gündür ama bazen karnımla belime aynı anda ağrı girdiği oluyor galiba onlar ufak sancılar gibi bende anlamıyorum 🤷🏻♀️
Sakura-chan Bidamla magnezyum eksikliği gibi geldi bana . Magnezyum alıyorsan yetersiz kalmış olabilir