Angelaa yeğenim var 11 aylık. Ablam tüm bezleri denedi. Prima pahalı ama uzun süre kuru kalıyor öbürlerine göre uzun ömürlü ve bebek rahat ediyor hiç pişik vs olmadı Primada. Sleepy ona göre biraz daha uygun o da güzel ama onun kadar çok kuru kalmıyor. Bende bebeğimde bu ikisini denicem Allah nasip ederse 🙏🏻💕