Gzdeec geçmiş olsun canım öncelikle tez zamanda geçer inşallah 8+2 haftalık hamileyim bulantı hiç yaşamadım çok şükür o yüzden onunla ilgili yorum yapamıycam ama kabızlığı yaşadım nasıl bir zorluktur biliyorum doğal yöntemlerle bana mısın demedi ki ben malatyalıyım evimde her tür kayısı var ona rağmen kurtulamadım aç karnına üzüm armut gün kurusu 🤷🏻♀️ Şuruba başladım şurupta ilk günler fayda etmedi taa ki 4.ya da 5. Günde etki etti sabah akşam içmeme rağmen. Şimdi iyiyim çok şükür gece wc ye kalktığımda gün kurusu yiyorum mutfağa girip çıktıkça gün kurusu yiyorum sen de mutfağından eksik etme , sağlıcakla inşallah 🤲🏻☺️