Minikkurbaa Merhaba 30+4 den selamlar... ikiz bebek arabası öneriniz var mı arkadaşlar? Ben önlü arkalı olanlardan istiyorum fakat alternatif yok. Peg prego ibiza modeli varmış önceden ama artık üretilmiyormuş... sizin önerileriniz neler?
Gozde01 Minikkurbaa benim ikizlerim yok ama şoyle söyleyimm ikiz yeğenlerim var arkalı önlü olanlar çok kullanşzdı bebişler hiç kullanamadı arkadaki bebek çok sıkışıyor onde olanı tekmeliyor onlar da hiç kullanamadık bence bakmayın derim
Mutlu_E Minikkurbaa 30+0 ikizlerime hamileyim, bebek arabası baktık ama hiç kafamıza yatmadı bizde sadece 2 tane puset aldık ileri doğru yazın bakıca inşallah Birde bu arada sizin de kasık ağrınız oluyormu ? Yatarken kalkarken sağa sola dönerken 🤷🏻♀️
Gizemsanal Bende arkali önlü istiyordum ama buyuyunce sıkılırlar diye düşündüm pregoyu begenmistim ama gercegini gorunce vazgectim cok uzun geldi gozume. Ucuz yollu casualin twin modelini aldim 1000liraya indirime girince. Yan-yana olmasina ragmen evdeki kapilardan bile geciyor gayet kaliteli haftaya dogumum olucak sonrasında kullanmaya başlıcaz insallah☺ eger memnun kalmazsak satar baska aliriz diye dusundum zaten yeterince kafam karismisti. Birde kullanimi ve katlanmasi kolay bagaja sigiyor cok kucuk oluyor ve hafif. Youtubede casual twin yazarsan cikar
saka36 Benm eltimin ikizleri oldu onlarda arıyoruz arıyoruz bulamıyoruz diyordu. Biz geçen e bebekte joie markanınkini bulduk hem yan yana modeli car hem önlü arkalı. Fiyatıda 1400₺ idi önlü arkalı olanın. Attık hemen alalım dediler fiyatıda uygunmuş
Minikkurbaa Pandabekleyenanne Pandabekleyenanne şimdi malesef yok sadece internette var. İnceleme imkanı bulamadım o yüzden.
Sidelya Chicco echo twin yenidoğandan itibaren kullanılabiliyo 1.5 aydır kullanıyoruz ve çok memnunum her yere rahatlıkla sığıyo çok geniş değil 900 e indirimde yakalayıp internetten almıştım. Arkalı önlü olanlarda öndeki tam yatamıyo o yüzden tercih etmemiştim.
Minikkurbaa Sidelya inceliyim bende teşeklürler. Bir de bagaj sorunu var tabii o yüzden seçenekler daha da işin içinden çıkılmaz hale geliyor. E bebekte baby plus markasının bir modelini önerdiler ikinci puset aparat ile ilace edilebiliyormus. Acaba onu kullanan ya da fikri olan var mıdır?
Minikkurbaa Gozde01 Sidelya baston puset modeli sanırım yenidoğana nasıl kullanabiliyoruz? Ana kucağı monte edilebiliyor mu?
Minikkurbaa Ozgdnc maşallah sağlıkla büyütün. Ebat olarak arabamın bagajı açısından biraz büyük geldi bize boyutu o yüzden düşünmedik.
Pinkyy Prego aldım 7,5aydır kullanıyoruz,çok memnunum hiçbir sıkıntıda yaşamadık çok gezdiğimiz halde,ama üretilmiyor diye biliyorum belki bazı mağazalarda ellerinde vardır sorabilirsiniz
Gozde01 Minikkurbaa canım maalesef puset takılmıyordu baston tipiydi onların ki ama şimdi büyüdüler tabi puset takılan modeller var mı bilmiyorum ama ben rastlamadım ikiz arabalrında sanki yanyana daha mantıklı gibi . Biz bi ordu duşarı çıktğımz için odönemler oto koltğu araba pek kullanamadık sığamamştık bebişlerde hep kucak😹😹
Sidelya Minikkurbaa anakucağı monte edilemiyo yenidoğana da kullanılıyo ilk zamanlar evde kullandık sevdiler onda uyumayı şimdi dışarda kullanıyoruz bagaja rahat sığıyo daha da önemlisi kapılardan rahat geçiyo. Çok geniş bi bebek arabası değil.