madl41 Ben 3 saat sonra yoğurt yedim ve üstüne süt içtim sadece şunu söylemeliyim sana biraz bünye meselesi ve 6 saat geçtiyse hiç bir şey olmaz daha çok işlenmiş balık dondurulmuş balık ve pişirilmiş ve ertesi gün tüketilen balık (bayat) zararlı oluyor bildiğim kadarıyla