LeylaCan Kızlar 37 de normal doğum yaptım solunum sıkıntımız var süreç nasıl işliyor yardımcı olur musunuz
LeylaCan Bserappp bilmiyorum olabilir dediler. Erken doğum riski vardı hep ciğer geliştirici vs vurulmuştu 30. Haftada şükür 37 ye gelmiştik neden böyle oldu anlamadım. Gebelik şekerim çıkmıştı ilk doğduğunda şekeri düşükmüş mama vermişler normale dönmüş