Deletedmom_26 Oktay eczaneden almak yerine trendyoldan 200 mil 119 tlydi temin edebilirsniz orada daha uygun
Uhan Oktay 100ml yetmez ben 6. Aydayım 200 ml 2 kutu bitirdim.. Gittigidiyordan alıyorum ben basarılı satıcı kısmına bakıp 200ml hep 87-90 o civarda aldım. Orjinal paketti gelende
Gmz0705 Uhan bende gittigidyorda healthcenter diye bi satıcıdan alıyorum. Orjinal kesinlikle ve çok uygun
Uhan Ben memnunum simdilik catlagım sadece surmedigim bolgede oldu o yüzden göğüs altı ve basenleride ihmal etmeyin. Kasıntıları bayagı hafifletiyor birde vücut cok cabuk emiyor o yöndende rahat oluyor 😊
Uhan Adı lierac phytolastil jel lierac çatlak kremi yazdıgınızda da cıkıyor direk görsellerde beyazlı bi tüp
BsraKavazYedek Oktay yeterli bence, nerelerinize sureceginize bagli. Bacak, kol, gogus, gobek her yere surecekseniz belki yetmez ama gobek cevresine yeterli gelir.
senaA Oktay n11den aldim 200 ml 80 küsür lira son kullanma tarihi yazili orjinal ve yaninda kucuk tester lieraclarda vardi cok iyi gunde bi kez suruyorsun
Blackrose KIZLar ben 1 paket kullandım ilk doğumum da 25 kilo aldım ve hiç yırtık çatlama olmadı bekar gibi eski haline döndü çok şükür şimdi 2. Hamileliğim yine kullanıcAm
Perimasali89 Blackrose ne zaman başlanıyor kullanılmaya ben 12. Haftadayım henüz göbeğim çıkmadı kaşıntı başlayınca mı sürülüyor