nilaylaylaylay Kızlar 2 haftadır bandıra bandıra tuz yiyorum çok canım istiyor. 35. Haftaya girdik neden oldu acaba. Tuzu avcuma koyup koyup yiyorum . Doktora gittiğimde sorucam tabi ama başına gelen ve nedenini bilen var mı
zynb_ozkn nilaylaylaylay fazla yemeyin bence kan basincinizi yükseltir ve bu allah korusun bebeğinizle zarar verebilir
sumbul7777 nilaylaylaylay bende ilk aylar öyleyim 7.ayım da ağzımın tadı değişmeye başladı tatlı şeyler yemeye başladım böyle atıştırmalık ama tuzludan asla vazgeçemiyorum yine de son 3 gün doğuma
Dilara25 nilaylaylaylay vücutta bi eksiklik olabilir cnm doktoruna sor istersen.bnce tut kendini çünkü Son aydasın şişirir ödem yapar bn öyle biliyorum 30 dan sonra kesmiştik biz tamamen
nilaylaylaylay sumbul7777 tuzlu yemekten ziyade canım bildiğin tuz yiyorum bandıra bandıra niye oldu anlamadım. Bi eksiklik var sanırım vücudumda 😔
nilaylaylaylay Meleginannesi55 bi tuhaflık var canım bakalım sorucam. Tuza eş toprak kireç cif bunları da çok canım istiyor. Bir değerim eksik sanırım
sumbul7777 nilaylaylaylay hamilelikten kuzum bende öyleydim 😳ama yine de doktoruna danış ben yiyince annem şey diyordu fazla yeme çocuğu mu kurutucan diyodu 😂ne alaka bilmiyorum ama zararı vardır mutlaka
hilalyavuz nilaylaylaylay kil toprak vs yemek kansızlıktan olur diye biliyorum etrafımızda bazı hamile olan yakınlarım kil yiyordu ama tuzu hiç duymadım acaba kan değeriniz mi düştü yoksa başka bir vitamin eksikliği acaba
nilaylaylaylay zynb_ozkn ay canım sorma vallahi sakın sakın dilinizi ısırın. Ben çok dalga geçiyordum duyunca başıma geldi. Kütür kütür arap sabunu kemiresim var kendimi zor tutuyorum. Hele o ciffffffff limonlu ciffffffff 😄😋
Melegimm19 nilaylaylaylay ayy okurken benim ağzım sulandı😂😂 ben birde alçı ve kil yemek istiyorum ama böyle avuç avuç ayhh😑😑😂😂
Fatosbdrm Ya benimde sürekli benzin tiner vs bu tarz şeyler koklayasım geliyor aşırı derecede ve limon kolonyası 🙄😳
Skn23 nilaylaylaylay aman canım yeme ya. Tansiyonun çıkarsa nolacak . Allah korusun gebelik zehirlenmesi oluyormuş . Beni ebe her kontrolde tembihliyor sakın tuz yeme diye az da kalmış zaten bence dikkat et . Emin ol doktorun da Kızıcak bu duruma
Masalseyhan nilaylaylaylay canimm sakinnn tuz cok zararli hem tansiyon hem siskinlik yor ayaklarin hep siser dogumun zorlasir. Tuz dan uzak dur canım kendini tutamıyorsands ustunden bol bol su ic