Yer yüzündeki karıncayı bile ayak sesinden tanıyan Rabbim inşallah senin sesini de duyar canım..
Hem ne demiş;
Neden duasız bırakıyorsun ki dilini?
Yoksa sende kapıyı çalmadan, açılmasını bekleyenlerdenmisin.
Rabbine sığın duayla huzur bulursun inşallah.
Sonuçta her ne şekilde olursa olsun onu yaradan dilediği gibi verdi ve her haline şükretmek hamdetmek boynumuzun borcu.
Selam ve dua ile hayırlı geceler. 🤗💕💕