ayse_akcura İyi akşamlar güzel anneler 🥰 erkek bebeklerinde ve kız bebeklerinde cinsiyetini kaçıncı haftada öğrendiniz ☺️
Aysenur29 ayse_akcura Merhaba ben 12. Haftamda öğrendim erkek bebeğim inşallah Rabbim hayırlı doğumlar nasip etsin hepimize
Kifayet ayse_akcura 11+5 haftalık gittiğimde doktorum erkek tahmininde bulundu şuan 16+5 haftalığım canım bugün öğrendik kesin kız dedi kızımız olacakmış hayırlısıyla 😊
Merve_aras ayse_akcura Tam net olarak 16. Haftada oğlum olacağını öğrendim ama 3 aylıkken falan bana ihtiml söylüyordu doktor😊
aslikls3 Merhaba benim de 12. Haftada doktorum kıza benziyor dedi 2 hafta sonra netleşecek inşallah 😊
wishoflove ayse_akcura ben 16da öğrendim ama doktorumuz daha önce söylemek istemedi. kız bebeğim bu arada:)