hilalyavuz bende sizinle hemen hemen aynıyım 8+5.geçen hafta tartıldım 1,5 kilo almışım ama bunun önceside 1 kilo var kesin🙈hiç bulantım kusmam olmadı ve aşırı acıkıyorum😬kabızlık ve ödemde eklenince gerçekten şuan 4 aylık göbeği var bende herkes anlıyor hamile olduğumu😁