Birkucukumut
Kızlar hastaneden geldım nerdeyse 100 e vuran bir kere mı ikikeremı ne sancım cıkmıs persembe sezeryan oşacagım için doktorum eve gonderdı ama evdede yarım saate bir gıren sancılarım var ve sıddetlı anlamıyorum bu bebek nıye nst de cok uslu oluyor 😂😂