Tugcegurayy Arkadaslar 24 haftalık hamileyim ve cok fena dişim ağrıyor😞😞 kendi doktorumun rapor vermesi halinde diş doktorum müdahale edebileceğini söyledi bu antibiyotiği kullananlar var mı bi zararı yoktur inşallah 🙏🏻😞😞
Merve98 Tugcegurayy Bende diş ağrısı için kullandım canım yanındada parol kullandım emin ol enfeksiyon daha zararlı bebeğimize 3. İlaçta geçti zaten tamamen bitirmeme gerek kalmadı doktorun iç diyosa daha kötü olmadan içmenin tavsiye ederim çok geçmiş olsun 😊😚
Ervansal Tugcegurayy canim b grubu antibiyotiklerin hamilelikte kullaniminda herhangi bir sakinca yoktur agumentinde b grubu bir antibiyotiktir. Gonul rahatligiyla icebilirsin
Elisam Tugcegurayy suan kullaniyorum faranjit icin. Arti parolde kullaniyorum. Endiselenmeyin gebelikte kullanilan bir antibiyotik. 33üm bende
Tugcegurayy Merve98 ççok teşekkür ederim ikinciyi aldım bende şimdi yanında parolla beraber nası kötü bi ağrıdır gerçekten çeken biliyo heleki çalışırken daha da zor katlanması 😞 inşallah şimdi biraz hafifler 🙏🏻
Berenaysed Bende daha geçen hafta kullandım onu diş ağrım yüzünden emin ol dişindeki iltihap çocuğa daha çok zararlı.. bendeki iltihap 5 günde. Geçti
Merve98 Tugcegurayy Seni çok iyi anlıyorum canım sabahlara kadar buz koydum masaj yaptım tuzlu sular falan gram geçmedi ağrım benim bide 20lik diş patlayamıyo komple suratım şişmişti ağzımı açıpta çorba bile içemedim kulağıma kadar çenem kırılmış gibi ağırıyodu çok şükür ilaçla kurtuldum
Tugcegurayy Çok teşekkürler arkadaşlar 🙏🏻🙏🏻❤❤gerçekten sağlık çok önemli neren ağrıyosa canın orda atıyo bi an önce şu ağrım geçsin kurtulmak istiyorum şu dişten 😞😞