medine_altntss22 Yarın ilk kalp atışını duymaya gidecegim Bi an önce yarın olsun. İstiyorum ama zaman geçiremiyorum yarın benim durumumda olanlar var mı 🙈
damlac medine_altntss22 kaç haftalık acaba ben de 5+4 deyim keseyi gördük ama ne zaman kalp atışı duyuluyor çok merak ediyorum çok hevesleniyorum 😊
Hazaaalll medine_altntss22 bende çok heyecanlanırdım ama doktorum kalp atışını açmayı önermediği için maalesef devlet hastanesinde daha 1 kere duyduk sesini :) ama özele gidince parayı bastığından herhalde prensip falan kalmıyor her seferinde dinletiyorlar :)
medine_altntss22 Merveokan şuan 2 hafta cümlesini duymak o kadar uzun geldik inşallah çabucak gecer senin için ve yaşarsın o anı sende
-MinikAnne- İlk kalp atışı birde ilk hareketleri görmek inanılmaz Bi aura yaratıyor insanda 😍 ama en güzeli son haftalarda hareketlerin kuvvetlenmesi ve hissetmek sağ salim kavusun insallah yavrularınıza 👶🏻💕
medine_altntss22 -MinikAnne- amin inşallah bi ya dan heyecan Bi yandan sabırsızlık nasıl sabahı etcem bilemiyorum
Minikmelek Bende iki hafta sonra duycağına uykularım kaçıyo 6 haftalık daha keseyi gördük çok şükür hz Allah herkese nasip eder kucağımıza almayı da