Nslhnn merhaba arkadaşlar eltimin pozitif doğum hikayesi.öğlen vakti tuvalete gidince nişanımın geldiğini gördüm .korku ve mutluluğu bi arada yaşadım kimseye söylemiyordum sanki hissetmişim gibi bugün yada yarın doğuracam diyordum gece 12 sularında bebeğimin kanala girdiğini hissettim .biraz uyudum 2 de şiddetli ağrılarla uyandım ara ara sancılar giriyordu sabah 5 e kadar uyuyamadım sancılar iyice sıklaşmıştı 7 ye doğru eşim hareketlerime uyandı ama ona hiçbişey söylemedim ve oturma odasında gezinmeye başladım eşim işe gittikden sonra kayınvalideme geçdim ve hastaneye gitmemiz gerektiğini söyledim sancılarım 4 dakikada bir geliyordu daha sonra evime geçdim ve duş aldım evimi topladım ve çıkdım kayınbabam hastaneye gitmek için kapının önündeydi 20 dakikada hastanedeydik hastaneye ilk girdiğimde muayenemi olmuştum sorduğum halde açıklığımı söylemedi danışmada çalışanlar bana tarama testimi sordular ve ben getirmemiştim bu yüzden bana bağırdılar doğuma hazırlanmak için yukarı kata çıkıyodum doğumhanenin önü çok kalabalıktı ve korkmuştum bana kıyafetimi giydirdiler ve o sancılarımın arasında rapor doldurdum beni içeri aldılar bağıran kadınları duydukça kanım çekiliyordu doğumum yaklaştığı için beni tek odaya aldılar nst ye bağladılar ve aniden suyum patladı hemşireler beni jakuziye aldılar yarım saat sonra çıkdım ıkınınca ağrıların geçtiğini keşfettim sonra hemşire ıkınmamam için uyardı muayene için hemşireler odaya geldi erkek vardı ve ben çok utandım neyseki tam açıklıkla çatala çıkdım 3 ıkınmada şükürler olsun evladıma kavuştum daha kordonunu kesmeden cinsiyetini gösterdiler fatma hümam tam karşımdaydı tarif edilemez duygular içerisindeydim başarmışdım 12 dikiş attılar .hemşireden bebeğimi istedim vermediler çok sinir oldum başka hemşire bebeğimi verdi ilk kez odada emzirdim .Annelik çok kutsal bir duygu Allah herkese nasip etsin.
Esrabklmz Doğum güzel de personel cinnetlikmiş anlaşılan 😡 neyse gelmiş geçmiş olsun Allah analı babalı büyütsün inşallah ❤️