humaninannesi61 Merhaba kızlar. Burada doğum yapmayı düşünen var mı acaba ? Varsa memnun musunuz ? Hangi doktora gidiyorsunuz ?
Duyguluuu Merhaba bende çamlıca erdeme gidiyorum arkadaş tavsiyesi üzerine asuman hanıma gidiyorum doguma daha karar belli degil simdik memnunum siz hangi doktora gidiyorsunuz