Damlarslan özel mi devlet mi canım ? Ben Cihan mutafa gidiyorum devlette çok memnunum uzmanlarda buğday hanımda doğum Yaptım memnun kaldım kendisi hatta sezaryen istiyorum diye normal doğum yaparsın sen Demişti öZel OLMASINA rağmen para için sezaryen demedi. Atakentte Ahmet beyi öneririm gitmedim ama arkadasım iyi oldugunu soyledi