mfrb1 adet öncesi az miktarda göğüs hassasiyetim ve ağrım olurdu. Gebeliğimi 6.haftasında öğrendim ve o bilmediğim dönem içerisinde geceleri belki 2 kez uyanıp göğüs ağrısından ağlamışlığım var. Taş gibi oluyor,aşırı ağırlık hissediyorsun ve göğsünün yatakla temasında daha ağrısına tahammül edemiyorsun. (Sütyensiz yatardım çünkü sütyen daha çok ağrı yapardı zaten tüm sütyenlerimi kaldırdım o dönemde bir kenara bir büyük bedenlerini aldım. )