limoncicegi Nst de sancı çıktıktan sonra ortalama ne zaman başlıyor kızlar korkuyorum mide bulantım da var ishalim de var gibi çok üzülüyorum 😢😢
aysemine25 limoncicegi 35 de bende ishal oldum nts de sancı 30 ve uzeri duzenli olmadan dogum baslamaz korkma
limoncicegi Rabiayyyy doktor sancıların başlamış dedi belim aynı adet olacakmışım gibi bi de kasılmarım arttı ağrıların şiddeti ve sıklığı gittikçe artıyor ne kadar daha sürer acaba biri ki hafta sürer mi ki çok üzülüyorum başlayacak diye
limoncicegi sevdicek sancı bir kere 100 çıktı belimden giriyor aynı adet aprısı gibi gün geçtikçe şiddeti ve sıklığı artıyor
limoncicegi ilkinn erken değil mi en azından 37 yi görsek 🤲 hayırlısı tabi hayırlı zaman ne zamansa o zaman olsun diyorum
Aysnrsrht limoncicegi 35 te benimde düzenli sancılarım vardı , ciğer geliştirici iğne oldum kasılma düzenleyici ilaçlar yapıldı , 38 e kadar tutmaya çalışıyoruz🙏🏻 Doktorun bi bilgi vermedimi konuyla ilgili
Desent 23 haftadan beri erken doğum riski taşıyordum ki 38 haftam bitecek neredeyse. Nst de 90 80 sancılarım çıktı hep ve bir şey olmadı. Ben 60 dan aşağı sancı görmedim düşün. Düzenli olmadığı sürece sorun olmuyor
limoncicegi Desent ayy bana umut oluyor işte böyle ama kişiden kişiye değişiyor sanırım inşallah benim de hemen olmaz
ilkinn limoncicegi o zaman korkma kuzum Allahın izniyle sağ salim alırsın kucağına 😊 ohaftalarda doğum hiç sıkıntı yaşamayan çok örnek var