as_af ablam orda doğum yaptı. Bin pişman oldu. Şeker hastasıydı. Bir gün boyunca suni sancı verdiler tam açılma oldu bebek kanala girmiyor dediler sezeryana aldılar. Çıktığında ağlıyordu ve psikolojisi bozulmuştu. Korkutmak istemiyorum fakat lohusa depresyonuna bile girdi. Uzman yardımı ile atlattı. Benim doğumum beyhekimde olacak inşallah ama riskli durumdan dolayı araştırmada yattım 4 gün ve o kadın doktorların bazıları vizite çıktıklarında öyle kötü davrandılar ki. Benim bile psikolojim bozuldu. O yüzden önermiyorum. Bir çocuk dünyaya getiricem ve özel hissetmek isterim. Durumum olmasaydı biriktirir yine özelde yapardım..