mf_ozturk Bsra4594 keske yatabilsem bende😕 36+4 olduk bugün. Bi kac gündür çatı ağrım cok sık olmaya başladı. Arada da kasiklarda adet sancısı oluyo. Yarın kontrolümüz var bakalim ne dicek doktorumuz😊
Zeynep_yzf bizimde günümüz 10 ekim artik yürümekte iyice zorlaniyorum gece uykusu hiç yok zaten hayırlısıyla kucagimiza aliriz hepimiz inşallah
Kubra9595 Bsra4594 bendede aksine son 1 haftada yelek ceket ördüm bide patige basladim ev temizlik yemek ve birde 6 yasinda kizimla hic uzanamiyorum bile son zamanlar agir yapiyorum her isi onun disinda iyiyim. 36+6 olduk
zeyneppc Bsra4594 Biz 39+1 olduk gelen giden yok 🤰 Bende geçen hafta halsizdim bu hafta bel ağrısı beni zorladı ama temizlik yaptım akşamda yürüyüş yaptık eşimle. Biraz hareket edeyim diyorum ne sancı ne nışan belirtisi var 🤦🏻♀️bu gidişle bu kız gelmeyecek
Ozge41 zeyneppc bende bugün 39+2 yim. Ne gelen var ne giden, yürüyorum hareket ediyorum ama hala oğlum gelmedi:( çok sabırsızlanıyorum artık
tugce_2501 Bsra4594 39+4 olduk yalancı sancılar bel ağrısı çok fazla yorgunluk bitkinlik uykusuzluk beni bitirdi hic halim yok desem yeridir bir an önce gelse diyorum artik🙄
Kumru_ Bsra4594 Gündüz hareket edicek halim yok gece kalkıp temizlik yapıyorum iyice kafayı yedim sanırım 😄😄Son haftalar ağrılı geçiyo tabii gece uykusunu unuttum 💁