Esra_benzek Özellikle sol yumurtalığımın oldu bölgede fazlaca ağrı var 2 gündür bu normal bi ağrı mı?😢
Ecemsbaby Esra_benzek benimde ilk ay kasıklarımda ağrı oluyordu rahim büyüyor canım çok normal, kanama yoksa sorun yoktur
Ilknurgoksuckr Esra_benzek Rahmin büyüdüğü için Ağrı olması normal ama yine de kontrolünde doktoruna sorman da fayda var 🌸♥️Kaç haftalıksınız ?
HilalAltun Benim de çok yeni. Henüz dört haftalık .. Adet olcak gibi ağrım oluyor doktor normal dedi. İlk bebeğim de de böyle olmuştu
Merve_osman Bende de ilk zamanlar olmuştu ayaklarımın altına yastık koyup uzanıyordum ilk 3 ay hamileliğimde çok şükür çok iyi gidiyor
Ilknurgoksuckr Esra_benzek Ayy maşallah daha küçücük 🙏🏻Sağ saglim kucağınıza almayı nasip etsin rabbim♥️🌸