Duchess Kızlar merhaba 6 aylık gebeliğim var bugün gözümde arpacık çıktı krem kullanamıyormuşum biraz ağrıyor gözlerim sizin öneriniz var mı acaba nasıl geçer bu 😞
Prens12_annesi Duchess cnm bende sarımsak iyi geliyo diye biliyorum bide altın yüzük yani büyüklerden öyle duydum inşallah iyi olur geçmiş olsun allah rahatlık versin cnm😊😊
Yubu Cayi kaynat sonra demliğe icine dogru bak o cayin buhari gozundeki arpacigi yok eder ama tabi ole cok sicakdq yapma gozun yanar dayanabilecegin seviyeye geldimi yap bi kac.kez yap
Sweetblonde88 Duchess cayın pedi varya demlik poşeti onu ılıkken gözünün üzerine koy biraz kalsın 5 10 dk