minkkzm bende dün 37+5deydim muanem vardı 2.doğum olcak nasipse ilkide geçen sene nisanda normal olmuştu doktorum bana sordu normal doğum yaptığın için çatı kontrolü yapma meraklısı değilim ama sancım var diosun açılman var mı ona bi bakim istersen dedi nasıl uygun görürseniz bakın dedim iyikide demişim 2cm açılmam varmış şimdi heran herşey olabilir die bekliyorum korkulcak bişi yok sonuçta ilişki gibi düşün ya toplam 1dk ya sürüo ya sürmüo yani utanmaz ve kendini kasmazsan canın yancağını sanmıyorum