nazli0652
Kizlar merhaba bir oglum var 8 buçuk yasinda adi Taha şimdi ikinci oğlum yolda ve hala bi isim bulamadim sizce tahaya yakışan ne olabilir yanina guzel onerilerinizi bekliyorum
Tgcmmm
Kdzynp
Muneweralp
nazli0652 tuğra yada Buğra
cinaroglusinem
nazli0652 hamza veya aras 🤗🙏🏼
Nisannasell
Yagiz ali çok güzel benim oğlum olsaydı yağız ali koycaktim canım 🥰
Erdas_busra
Asaf olabilir :) ilk bebeği eşim koyacak öyle anlaştık :) yoksa ben asaf koymak istiyordum 🥰😍
ipekcatuk_
Mert, Eren, İlker, Özgür, Kaan
Tugbardm
Poyraz modaydı bir ara