ayse_akcura Merhaba arkadaşlar bugün bebeğim 10 haftalık kontrole gittiğimizde doktorum 2 hafta sonra cinsiyetini söylicem dedi 😊 sizce anladı ve emin olmak için mi bizi erteledi ? Biraz erken değil mi ? 😊
Busy92 ayse_akcura benimde ikili test zamanım belli olmuştu ya doktorlar biliyo artık canım erkek bebeklerde genital kısım 45 derece yukarda kız bebeklerde o açı 45 derece aşağıda oluyormuş çok ilginç doktorum demişti😘
zcnmerve ayse_akcura benim de 12.haftada ikili testte belli oldu erkek olduğu. Üstelik biz sormadan söyledi doktor ben de hiç beklemiyodum☺️Burda okuduğum cinsiyet yorumlarında da çoğunun ikili testte belli olmuş. Hayırlısı olsun inşallah🙏😌
Sevvaldal ayse_akcura erkek olma ihtimali yuksek🙈 bana da 11 de soylediler. Bebegim erkek ve erkek bebek daha cabuk gosterirmis.
Deletedmom2224 ayse_akcura 10 haftalikken anlaması çok çok zor cinsiyete dair hiç bir şey oluşmuyor çünkü. Cinsiyet 11. Hafta itibariyle oluşmaya başlar 16. Haftada tamamlanır 😊
Meleginannesi55 Busy92 ben 12 haftamda gittiö ama doktor bilgi vermedi testlerimde yapıldı şimdi doktor değişikliği yapıcam oda beni haftaya çağırdı yani 13. Haftada sizce söylermi cinsiyeti🥺🥺
Busy92 Meleginannesi55 benim minito hemen gösterdi cinsiyetini kız olacak inşallah ikili testimde %90 kız demişti doktorum
ayse_akcura Sevvaldal bana da öyle geliyor çünkü kız bebeklerinde 3-4 ayına kadar belli olmaz derler hep 😊 bence anladı ama emin olmak için erteledi 😊