Tucenur Kızlar öglen yaptıgım test cıkmadı aksam eve geldim tekrar yaptım sonuccc buu artık napcagımı neye inancagımıı şaşrdım aklımı oynatıcam glbaaa biran önce yarın olsunn artık 🙏🙏🙏🙏 https://imgyukle.com/i/oAfB0t
Defneninannesi16 Tucenur canım öğlen kan testımı verdın yoksa normal test mı cunku fotodakı gayet hamıle olduğun gosterıo bence hemen kan ver
Tucenur Beybitooo evet dakika ttuttum tam 8 dakikada bu sonucu verdi 2 gün önce silikti bugun yaptım tek ti şimdi yaptımm bildignz kıpkırmızı artık testlere güvenemiyorm
Serce Devletin sigorta acilinde bile kan testi yaptırabilirsin en iyi sonuç için gidip kan testi istemen illa kadın Doğum acile gitmene gerek bile yok tatlım
260818 Tucenur bence bu testi baza al kaliteli bir marka doğru sonuç vermese silik milik çıkar bu kıpkırmızı bence hamilesin 👼🏻
Neslihan8 Tucenur kuzum benim dediğim olcak büyük ihtimalle o bozuktu anlaşılan bu kadar net çıktıysa var yani bir kan testi ver kuzum çıldırma testler Bazen yanılıyor dedim ya
Beybitooo Tucenur benim 4 gün geçmesine ragmen baya silikti seninki çok net umarım güzel haberlerini aliriz ☺️
Tucenur DiplomaliEvHanimi 2 gün önce 2 test ysptım silikti bugun öglen ysptım hatta paylastım tek çizgiydi çöpe attım sinirlendiö adetime 1 gün kaldıı ve dayanamadım aksam geldim ysptım 8 dkikada bu hale geldi sonuc
Kavakyellerihercai Tucenur gebesiniz hemde yeni değil kan sonucu iyi çıkar kıpkırmızı çıkmış ikinci çizgi hayırlı olsun
DiplomaliEvHanimi Tucenur 😍keske 1kez dha alsan ayni testten bidaha yapsan teyit etmek icin Yarin ilk is kan?
Canoglumbenm Tucenur öğlen yaptığın test ucuz testlerdenmiydi. O testler hatalı olabiliyor o yüzden negatif çıkmış olabilir.. Ama şimdi yaptığın test apaçık pozitif. Silik olsa neyse ama baya kopkoyu yanlış olması imkansız bence
Deletedmom090 Tucenur canim biraz sabr et adetin geçsi kafan rahat gidersin kan verirsin bende bekliyorum biliyorum zor beklemek ama boyle stres yapma 2 ci çizgiler varsa bir hamilelik söz konusu zaten
Tucenur İnşalllahhh kızlar hala inanamıyorum kac gündür tedt yapmaktan boyle artık allak bullak oldum yarın adet olmassam hemen kan verecegim
Tucenur DiplomaliEvHanimi evde son 1 tane kalmıstı bu ay aldıgım testin haddi hesabı yok kan verseydim bu kdr daha iyyidi 😂 dedim allahım son testim ne oluraun güzell haber alıyım 8 dk geçti ve sonuc
Tucenur Neslihan8 bilemedim bozul test dagılırdı o dagılmadı inş bu bozuk değildir 😂 artık gerxcektn kötüyü düşünüp iyi haber almak istiyorm
Neslihan8 Tucenur yok bozuk olan testler oluyor anlaşılmıyorda canım tecrübeyle sabit sen kan ver yarın bak bence güzel olcak sonra müjdemide isterim 🤗
Nuniss Hemen değil de 8 dakika da çıkmış olması mı acaba sorusunu sordurdu bana çünkü yanlış hatırlamıyorsam 5 dakikayı geçen sonuçları dikkate almamamiz yazıyor genelde testlerde canım bence sen yarın test al tekrar yap
Tucenur Nuniss evet işte dakika tuttum 8 dk oldu tam bakalım ysrın eger regl olmazsamm kan vericemmm üstüne görme olabilir mi acaba