sevgitekes Canım ben cok yürüyemiyorum maalesef ki. 10 dakika yürüsem çatı ağrım oluyor çok fazla tek çıkamıyorum o yüzden eşimi bekliyorum onun cıkıp yürürsek öyle. Evdeyim zaten hep evi her gün temizliyorum 😂 Kendimi yoruyorum eğilip kalkıyorum belime ve kasıklarıma sıcak su tutuyorum. Daha haftan vardı senim bildiğim kadarıyla ama normal istiyordun sende yürüyüş yapabiliyorsun yap bir de hurma ye günde 3 tane 😌