Selcen Ancelina bende arada hissettim ama bir gün hissediyorum 2 3 gün yok panik oluyorum 18+4 olduk şükür yarın kontrolüm var bir de Rahime doğru arada sancım oluyor normal mi sizde de oluyor mu
Ancelina Selcen evet rahim büyüdüğü icin Agrilar olabiliyor. Siz çok erken hissetmişsiniz arada hissetmiyor olmanız da normal bence çünkü ben 20 haftalıkken bile uzun araliklarla hissediyordum
Hllhsn Ben 16+1 günlükken hissettim💓suan 18+4 günlük hala pıt pıt lar artarak hıssetmeue devam ediyorum. Doktor cokhareketlı bır bebek Zaten dedi🙏🏻
Selcen Hllhsn o kadar çok isterdim ki senin ki gibi pıtlatı hissetmeyi 😀maşallah seninkine yarın kontrolüm var bakalım içerde napıyor benim ki 😀