[silindi] bir hafta once devlette yaptirdim canim. Aslinda yaptirmayacaktim cunku sekerim normaldi. Sonra bi anda dustu ve hemsirem acilen istedi. Gittim sabah 9da hic sira falan beklemeden kan alip glükozu iciriyolar ve birer saat arayla kan veriyorsun. Biraz uzun is eger yaptircaksan tek gitme derim. Benim bunyemde pek zayif degil ama yigilip kaliyodum acliktan :)