Neslihan22 Ben şeker yüklemesine karşı değilim ama doktorum duruma göre yapılmayabilir, her durumda zorunlu ve gerekli değil, dedi. Başka bir şehirde bir doktorum daha var, o da aynısını söyledi. Yani bütün doktorların çok lazım, çok gerekli dediği bir şey değil şeker yüklemesi. Annenin ve bebeğin durumuna göre karar verilebiliyor.