Sivasgelini bende yaptırmadım zaten açlık kan şekerim düşük daha doğrusu kan değerlerim düşük . Aynı zamanda yememe çok dikkat ediyorum tatlı ,tuzlu ve ekmek yemiyorum . İlk gebeliğimde de yaptırmadım . Bu gebeliğimde de yaptırmadım . Niye yaptırmadın dersen bende bilmiyorum sadece aç karnına hastaneye gidip o glükozu almaktan korkuyorum galiba çünkü uyanır uyanmaz benim hemen yemek yemem lazım . Niye yaptırmadın diye haykıranları da anlamış değilim . Benim ve doktorumun kararı diye düşünüyorum gerek duyuluyorsa yaptırın tabi ki