Zuzucuks Bebeğimin kafa gelişimi 2 hafta önden gidiyor yaklaşık 1.5aydır. Doktor bir sorun yok su toplanması yok diyor ama panık halındeyım. Sizde de böyle bir durum var mı?
gozdeak Zuzucuks benimde aynı canım ☺️ Telaş yapma bende panik yaptım doktor güldü bebeğin kafası kocaman vücudu küçücük bekleme milimetrik ölçüm bunlar gözle anlayamazsın dedi
Alisannesi Zuzucuks banada 32 haftalikken gecen hafta dedi 3 hafta onden gidiyo kafasi . Anatomik olabilir genetik felan dedi. Kizimda da doktor demisti kafasi baya buyuk diye ama dogdugunda kucucktu. Yine de insan korkuyo
sevgitekes Zuzucuks bize de bu hafta kafası büyük dedi kime çekmiş eşimin büyük genetik diye düşünüyorum yinede inş büyük delidir yanilmistir son ay mi fark etti 😁😔
Yoncagul Benimde ayni . Ayool 5 kilo dediği bebek 3.800 doğdu ..geldi bu mmtrik ölçümlere mi takılcaz ...
anapanda12 Benim bebeğim bazen bi bazen iki hafta önde çıkıyordu kafa ölçümünde şuan 70 günlük oldu hiç bi problem yok iki hafta normal çünkü cihazlar tahmini ölçüm yapıyor hata payı var yani üzme kendini bebeğine ve hamileliğin keyfine bak doğumdan sonra ay ne boş telaş yapmışım diyeceksin
Zuzucuks Yanı milimle gözle anlaşılmaz şeklinde bana da söyledi ama ınsan panık oluyor. 33.haftadayım bende.