Susam05 Kızlar sabah sancılarım başladı.(39+2) Kontrolüm vardı zaten 4 de o zamana kadar düzensiz ama geldiğinde ayağa fırlatacak sancı çektim. Dayanamayacak gibi değildi. Nst de sancı çıkmadı bir kere çıktı oda önemli değil normal dedi doktor. Açıklığımda yokmuş. Hastaneden çıktıktan sonra sancılarım düzenli gelmeye başladı. Hatta bir uygulama var kasılmayı hesaplıyor. Sancım 10 dakika da bir ve 1 dakika süreli gösteriyor. Doktor eve gönderdi. Başına böyle bi şey gelen var mi?sancı dakikası sıklaşana kadar mı beklemeliyim hiç açılmam da yok. 😓
Ozzy Susam05 evet bende senden haber bekliyorum hatta. Çıkmadı mı sancı çok şaşırdım? Bazen nst cihazı bozuk olabiliyor. Acaba yakında bir hastanede gidip tekrar mı girsen
Aylininzz Susam05 bide ben dogum sancılarım başlamıştı nstde hiç çıkmadı ben hayret ediyordum ama açıklığa bakıyorlardı şükür doğurdum darısı başına
Susam05 Anneyimki canım doğum yaptım. Nst de sancı yoktu ama en son hastaneye geldiğimde 6 cm açıklığım varmış ve çok şükür rabbime hızla ilerledi.
NurSey Susam05 bu kasılmaları kaydettiğiniz programın adı be ben çok aradım ama bulamadım bende sancı çekiyorum ama düzensiz gibi