Nazel canm günlük pedler bakteri biriktiriyor akintinin daha çok arttırır bende spanc kullandm ve sürekli ic çamaşırı değiştirdim hic enfeksiyon sorunu yaşamadım 4 gün sonra doğumum var.pijamama kadar ıslaklik oluyordu ortasi süt kesigi etrafi sırf su oyledir seninde muhtemelen taharat lanirken batikon da karistirabilrsn cok az suya maşrapa icinde🙂 sağlıkla yavrunu kucağına almayi nasib etsin rabbim